BUTIK

Märkning av båt.

Vid fiske från båt skall båten vara märkt med VSF-märke(n) väl synligt. VSF- märke(n) kan vara satta på båten eller föras på löstagbar flagga, vimpel eller skiva. Märkningen är vårt "fiskekort!.
Av fisketillsynen rapporterad otydlig eller obefintlig märkning kan resultera i förhöjd årsavgift (500:-) eller vid upprepade tillfällen - uteslutning!

Dekaler
Tänk på att placera dekalerna så de syns tydligt. Vi rekommenderar dekaler på båtens långsidor. (Dekal på akterspegeln skyms av motorn från vissa vinklar)
Alla nya medlemmar får 2 dekaler i "välkomstpaketet".

Dekaler finns att köpa hos vår materalförvaltare (beställning nedan)

Båtvimpel  SLUTSÅLD!
Den som inte vill klistra dekaler på båten kan nu beställa en Båtvimpel.
Vimpeln är gjord i dubbelsydd kraftig polyester. Storlek 20 x 35 cm.
Vi tog upp beställningar tom den 15:e maj 2015.
Tack vare volymsrabatt och många beställningar kunde vi tillverka några extra.
SLUTSÅLD!!!!!!

Flöten

Vid allt fiske med fasta redskap skall minst ett VSF-flöte användas för identifiering. Vid fiske med nät, långrev eller vid kräftfiske med lina skall dessutom röda bollflöten användas i varje ände.
Flötena specialtillverkas och målas med medlemsnummer.

Nya medlemmar får tillgång till 12st flöten i sitt "välkomstpaket".
Flöten skall återlämnas till föreningen vid utträde.
Ersättnings- eller extraflöten finns att beställa hos vår materialförvaltare (se nedan)
Förlorade flöten skall rapporteras, skicka meddelande,
klicka här.

VSF Jubiléumskeps - SLUTSÅLD!

Svart keps i 100% bomull med broderat VSF-märke. "Anno 1940"  i guld. Kardborrspänne - en storlek passar alla!
Vi tog upp beställningar tom den 15:e maj 2015.
Tack vare volymsrabatt och många beställningar kunde vi tillverka några extra.
SLUTSÅLD !!!!!!!

Beställning.

• Jag kommer att meddelas via e-mail när mina varor finns för hämtning hos VSF materialförvaltare mot kontant betalning.